Importanța clasării
Studiile arată că aproximativ 85% din site-uri sunt găsite folosind motoarele de căutare
Serviciul de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) este procesul de consolidare a site-ului, prin maximizarea potenţialului de cuvinte cheie utilizate în motoarele de căutare. Motoarele de căutare plasează site-urile în funcţie de relevanţă şi popularitate, în vârful rezultatelor căutării.
Serviciul de optimizare pentru motoare de căutare ajută la poziţionarea site-ului dumneavoastră în primele poziţii cu ajutorul optimizării factorilor interni şi externi, pe baza cărora motoarele de căutare examinează rezultatele.
Studiile arată că aproximativ 85% din site-uri sunt găsite folosind motoarele de căutare
96% din utilizatorii de internet încep navigarea pe Web folosind un motor de căutare:
Google, Bing, Yahoo.
SEO vă permite posibilitatea de a alege expresii de cuvinte cheie pentru căutări efectuate de către potențialii clienți
În ianuarie 2016, mai mult de 17,5 miliarde de căutări efectuate, cu 342 miliarde de rezultate
Optimizarea SEO solidă va ajuta prin creşterea numărului de vizitatori al site-ului
O bună clasare în rezultatele căutărilor va crește încrederea vizitatorilor
În prezent, miliarde de căutari sunt efectuate zi de zi pe motoarele de căutare. În același timp, unele estimări arată că 99% dintre site-urile prezente în prima pagină a rezultatelor căutarii sunt accesate, iar dintre acestea 97% dintre vizitatori intră pe primele trei rezultate. Acest lucru înseamnă că, dacă site-ul dumneavoastră nu este prezent pe prima pagină, aveți doar 1% șanse să fiți vizitat.
O strategie puternică de SEO poate ajuta la direcționarea traficului către site-ul dumneavoastră, prin creșterea poziției în ierarhia rezultatelor căutării. Totodată, întrucât motoarele de căutare încearcă să livreze rezultate cât mai precise posibil, cu ajutorul inteligenței SEO puteți crește și calitatea vizitatorilor pe site și nu doar numărul acestora. Dintre toate mijloacele şi instrumentele de marketing online, SEO asigură cea mai bună rentabilitate a investiţiei.
Analizăm site-ul dumneavoastră și identificăm acele probleme care vă împiedică să aveți o poziție bună în Google sau alte motoare de căutare. Vă oferim apoi soluțiile pentru rezolvarea tuturor acestor probleme. Folosim instrumente premium pentru diagnostic și insight-uri.
SEO On-Page însumează totalitatea acțiunilor de optimizare aduse paginii, codului sursă, structurii și design-ului acesteia precum și asupra conținutului. Pentru a creea relevanță între conținutul paginii și cuvintele cheie care o definesc, se modifică tagurile meta, structura informaționala a site-ului, cantitatea și calitatea link-urilor, imaginile, textul paginii care trebuie să fie SEO friendly.
Deasemenea se modifică structura URL-urilor folosind metode specifice de rescriere, metode care sunt prietenoase motoarelor de căutare. Metodele de rescriere a URL-ului fac ca acesta sa fie ușor de memorat de către un vizitator. Modificările SEO On-Page, implică modificarea codului sursă a fiecărei pagini din website.
SEO Off-Page are ca scop obținerea de referințe de pe alte site-uri către site-ul optimizat. Acțiunile SEO Off-Page cuprind înscrierea site-ului în directoare web, scrierea de articole de calitate pe blog/site, publicarea link-ului pe Twitter, Facebook și alte rețele sociale. Deasemenea se pot efectua campanii de link-exchange, advertoriale și parteneriate strategice cu alte website-uri.
Procesul de optimizare SEO este unul de durată, odată datorită faptului că motoarele de căutare își updatează conținutul greu (durează până un anumit site este indexat), apoi, concurența dumneavoastră face același lucru.
Timpul de optimizare depinde și de numărul total de rezultate pe segmentul căutat. Dacă căutarea a returnat mii de rezultate să nu vă așteptați să ajungeți #1 foarte curând. Într-un astfel de caz ar putea dura și peste 1 an.
Înainte de a începe să lucrăm împreună la un proiect de optimizare SEO, este important, ca tu, clientul nostru, să înțelegi procesul pe care îl implică o campanie de acest fel.
Configurarea unor instrumente care includ atât sisteme de monitorizare al traficului unui website, cât și capacitatea de a detecta erorile lui.
Stabilirea acelor cuvinte sau expresii cheie după care se vor face cele mai multe căutari care vizează domeniul abordat de site-ul în cauza.
Backlink-urile și referințele pe care le adunăm de pe alte site-uri demonstrează cu adevărat că pagina este importantă.
Măsurarea corectă și constantă a rezultatelor obținute este esențială, pentru a putea direcționa cele mai multe resurse către canalele cele mai profitabile.
Te vom ajuta să-ți atingi obiectivele pentru a-ți dezvolta afacerea.